Nilda99 38+6 haftadan selam kızlar dün gece saat 00:00 sıraları kasılmalarım ve adet ağrısı gibi ağrım başladı saat 4 e kadar evde dayandım ondan sonra hastaneye geldim yolda suyum ve nişanım geldi ve yatışım yapıldı ama hiç açılmam yok ne yazıkki ağrılarım da daha düzenli değiş açılma olmasıı için ne yapmalıyım aynı durumu yaşayan varmı
ogrtmen1hnm Nilda99 nasıl ilerledi durumunuz :( aynı durumdayım hatta suyum da gelmedi çok azalmış suyum, sizin doğumunuz nasıl ilerledi
ogrtmen1hnm tecrubeliiannee hadi ya :( sezaryenden çok korkuyorum doğumdan sonra yardımcı olacak kimsem yok, doktorum fitille falan açılmayı deneyecek artık ama bakalım nolur bilmiyorum
tecrubeliiannee ogrtmen1hnm inşallah fitille açılır ben de hiç istemiyordum bebek kanalda suyum yok 1 cm açıklık suniyi kabul etmedim doktor iyi ki sezaryen tercih etmişiz normal yapamazdın dedi benim de yardımcı olcak kimsem var gibi yok gibiydi yani varla yok arası sadece 4 gün bakıldım evde sonra herkes gitti çok zorlandım
ogrtmen1hnm tecrubeliiannee doktorum sezaryeni son çare olarak yapıyor deneyecek normali sonuna kadar ama inşallah hersey olumlu ilerler :(
Deryadry ogrtmen1hnm ogrtmen1hnm doğum yapabildiniz mi acaba?benim de 12 saattir suyum geldi,açılmam 2 cm .2 dk de bir sancım geliyor ama ilerleme yok mahfoldum
Deryadry tecrubeliiannee suni sancı da takıldı.15 saatin sonunda açılmam olmadı ,bebek kanala girmedi ve sezeryana alındım.kötü bir doğum oldu benim için ama bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür
Deryadry ogrtmen1hnm suni sancı da takıldı.15 saatin sonunda açılmam olmadı ,bebek kanala girmedi ve sezeryana alındım.kötü bir doğum oldu benim için ama bebeğim sağlıklı doğdu çok şükür
Deryadry Aslanmomm maşallah ,sevindim normal yapmanıza.Çok uğraştık olmadı,hem normal doğumun sancılarını hem Sezeryan acılarını çekmiş oldum.Hala da her yerim ağrıyor çok zor.Keşke normali tamamlayabilseydim
Aslanmomm Deryadry çok zor oldu benim de 7 saat sancı çektim suni de değil kendi sancımdı ve çoktu epidural istemiyodum ilk başta sonra mecbur kaldık açılmayınca
ogrtmen1hnm Doktorum yatış dediği sabahın gecesinde sancılarım başladı, hastaneye 3 cm açılma ile gittim süreç yavaş ilerledi 30 saatten fazla sancı çektim ama normal oldu şükür🥹 doktorumun emeği sağolsun çok büyük