mervemurat16 Aselbadekcr biz 5 aylıkken ek gıdaya geçtik püre şeklinde ana öğünlerinde çorba veriyordum kızım çorbayı bile çiğneyerek yediğini gözlemdedim o zaman zamanla büyüdükçe hem çiğne reflleksi gelişti hem sıvı içme refleksi bizdeki tek sorun bir anda çekiyor tıkanıyordu zamanla oda yerine oturdu 1 yaşında hala arada tek seferde hızlı çekiyor
MorKelebek54 Aselbadekcr 5 bucuk sulikken basladim. 3 gun kuralina uyarak oatates ile basladim. 1. Gun bir cay kasigi, 2. Gun bir tatli kasigi, 3. Gun bir yemek kaşığı seklinde verdim. Her yaptigim ek gida tadim da zeytin yagi koydum biraz
deletedmom43191 Aselbadekcr ilk bebegimde 4 ayda başladım yavaş yavaş ikinci bebegimi hiç hatırlamıyorum bu bebegimi ise 5 6 aylık düşünüyorum
Aselbadekcr MorKelebek54 peki bu dönemde mamaya devam ettiniz mi benim bebeğim mamayla besleniyor aynı şekilde mama vermeye devam mı edeceğim
MorKelebek54 Aselbadekcr tabiki de anne sutu ve ya mama hangisi kullanikiyosa devam edilmeli. 1 yasina kadar ana ögün annesutu ya da mamadir. Sakin ek gidaya gectik zaten diyip namayi vermemezlik etmeyin. Mamaya mutlaka devam devam edin. Adi ustunde mesela ek gida. Anne sutu ya da mamaya ek olmus oluyo. ☺️☺️
mervemurat16 Aselbadekcr ilk 4 ay anne sütü mama şeklinde ilerledik ek gıdaya geçince anne sütü ek gıda şeklinde ilerledim 9 aydan sonra ek gıdaya yoğunlaştık anne sütünü azaltmaya başladım 1 yaşında yine anne sütü alıyor ama gece uyurken ve gündüz bir iki kere onun dışında yemek odaklıyız harici normal inek sütüne alıştırmaya çalışıyorum özellikle gece uyurken