bade25 2gündür aynısını bende yaşıyorum 24 hafta olduk sağ kasığımda uzanırken bişey yok ayağı kalktımda bıçak saplanıyor gibi , hafta sonu diye doktora gidemedim yarın kadın doğuma gideceğim , gaz sancısından şüpheleniyorum ben tuvalete çıkınca o kasılma geçiyor umarım ciddi bişey değildir insan ister istemez tedirgin oluyor