canimyavrum_ Merhaba kızlar 32.hafta kontrolumde doktor plesanta asagida ama rahim agzini kapatmiyor dedi normal dogum olabilirsin dedi suan 34 haftalik olduk arastirdigimda cok korkutucu seyler yaziyor nette boyle olup doguranlar var mi
esca344 canimyavrum_ onları ben de okudum çok korkmuştum doktor rahim ağzını kapatmadıkça hiç sıkıntı yok defi öyle de oldu sorun olmadı
ogul_can canimyavrum_ bende 32 haftalık hamileyim plasenta previa marjinal yani tam kapanmıyor sezeryanla olacak doğumum doktor 37.hafta alacağım dedi
birkizanneesi Benim rahim ağzını kapatmıyor yukarı çıkıyormuş 33 haftalığım. Fakat yaprak gibi olmuş ne ön hem arka rahmi değişik sarmış normal olursa kanama olma çok yüksek dedi doktor salı günü 😔
canimyavrum_ birkizanneesi benim doktorumda normal olursa kanaman cok olur dedi baska bsey demedi plesantanin asagida oldugu durumlarda kotu sonuclar olabiliyormus biraz arastirinca o biraz korkuttu yoksa sezeryanada razıyım
birkizanneesi canimyavrum_ kanama benim bugüne kadar çok şükür olmadı. Kanama olmamasına dikkat ediliyor. Olmaz inşallah ama olursa vakit kaybetmeden acile gitmen gerek durdurmaları için. Doktor bana en fazla sezaryen olursun korkma dedi ilk başta bende korkuyordum şimdi korkmuyorum. Özeller hastanelerde değil devlet tam teşekküllü hastanede olması kan bankası olan bir hastane olması önemli. Ben şehir hastanesi takipliyim. Her doktor bu durumda almıyor hastayı özelde.
esca344 canimyavrum_ kanama biraz fazla olabilir ama sorun yok demişti benim doktorum korkmayın kapatmadıkça normal doğuma engel değil
Edanurylm ogul_can sizin rahim ve plasenta arası kaç mm hesaplandı Benim 16 mm hesaplandı çok yakınmış salı günü tam 32 haftalık oluyorum o zaman herşey belli olacakmış ne zaman doğum olacağı falan
canimyavrum_ birkizanneesi kanamam olmadi cok sukur ozele gidiyorum devletede gittim ama onlarda cok onemli bsey gibi davranmadi haftaya kontrolumuz var bakalim nasil ilerlicek durum olabildigince dikkat ediyorum
birkizanneesi Ayrıca burda bu durumu yaşayıp doğum yapan çok anne oldu. İnternete bakma daha çok stres yaparsın ben bakmıyorum artık
birkizanneesi canimyavrum_ benim de çok şükür kanamam olmadı ama işte plesentanın şekli acayipmiş şehir hastanesine gidiyorum orda anneyi daha fazla strese sokmamak adına önemsiz gibi konuşuyorlar ki anne de bebekte strese girmesin diye.
canimyavrum_ Edanurylm 20 mm cikmisti detaylida canim son kontrolde bsey demedi rahim agzini kapatmiyor dedi ama ben yinede azcik yurusem asagim aciyor ondan korkuyorum acaba kapandi mi bsey mi oluyor diye
ogul_can Edanurylm valla hatırlamıyorum bugün 32olduk geçen hafta düzelmemişti artık düzelmez dedi bana inşallah sizinki yukarı çıkmıştır ilk hamileliğiniz mi
Nurcantas65 Rahim ağzını kapatmıyorsa sıkıntı yok internete bakma sen. Başım ağrıyor yazsan beyin kanseri çıkarıyor adamı, bebek baş asagi dönmemişse dönmesiyle birlikte plesentayı yukarı çıkarır merak etmeyin
canimyavrum_ Nurcantas65 ayyy hadi insallahh Allah hepinizden razi olsun rahatladim birazda olsa 🙏hepimiz saglikla bebislerimizi kucagimiza alalim insallahhh
Edanurylm canimyavrum_ anladım benimki sizden daha yakın baya şey yasaklamıştı herkesin farklı tabi sezaryen olacak demişti salı günü herşey belli olacakmış bakalım hayırlısı bakalım
canimyavrum_ Edanurylm beni kimse uyarmadi devlette ozelde ama ben her ihtimale karsi dikkatli oluyorum