Kizlar selam, 8 haftalik hamileyim, aclik kan sekerim 77 cikti her sey normal dedi doktor gecen hafta. Ama bu hafta asiri sık acıkıyorum. Bugun duzensizlik oldu gece 2de bir seyler yemek zorunda kaldim, sabah 6.30ta uyandim yine midem kaziniyor. Sizde de boyle oldugu oluyor mu ve normal mi sizce