Kızlar tansyonum 14/9 çıkıyordu hastaneye geldim tansyon yüksekliği ayakta ve bacakta şişme mide bulantısı vs yatış verildi düzenli bakılıyor tansyonum 13 14 12 arası gidip geliyor hala bu şekilde olup doğum yapan oldu mu acaba az hızlı hareket edeyim hemen yükselme modunda böyle yaşayan var mı nasıl geçti süreç konuşalım mı