Naiileee çok geçmiş olsun ilk düşüğünü eylülde 2.düşüğünü ocak ayında yapan biri olarak hem hissettiklerinizi iliklerime kadar hissediyorum, biliyorum çok zor ve geçmeyecek gibi ama inanın Rabbim yaşamamışa çeviriyor. Kolaylığını sabrını veriyor ama hala bir hamile gebelik haberi aldığımda yaşasaydı şu kadar olacaktı demekten de kendimi alamıyorum.. Veren ve alan bizi herkesten çok seven olduğu için şu an vermiyorsa muhakkak en hayırlı zamanda vereceği içindir tesellisine sığınıyorum.. Hüznünüz çabucak yerini sevince, sağlıklı hayırlı bir yavruya bıraksın inşallah 🙏