Rachelgreen94 adetin 2.günü gidiyorsun canım eğer genetikle ilgili bir sorun yoksa 1 hafta ilaç tedavisinden sonra yumurtalarını topluyorlar, taze transfer edilecekse 2 gün sonra bebeğini rahmine yerleştiriyorlar 1 hafta içerisinde dinleniyorsun, 2.hafta bitince de gebeliğin belli oluyor. Benim yumurtalarım 30 ocakta toplanıp döllendi, 1 şubatta transfer edildi. 13 şubatta da bebeğimin rahme tutunduğunu öğrendim 🥰