De25 Kızlar biz erzincan mercan dayız saat gece 2.5 gibi deprem oldu yatak resmen gel git diye sallandı baya ses oldu apartmanda eski çok korktum gözüme uyku girmiyor Bingöl de hisseden var mı
3prensAnnesi_ De25 merkez üssü Bingöl/Yedisu aslında 5 şiddetinde olmuş sizin oradan hissedilmiş. Dua edin Allah yardımcınız , hepimizin yardımcısı olsun, birşey olmaz inşallah