4 ay önce düşük nedeniyle vakumlu kürtaj oldum. Kürtaj sonrası adetim 3 ay boyunca hep 5 gün öne geldi. Yani Kasım 28inde olduysam Aralık 23te regli oldum. Bu ay 12sinde olmam gerekiyordu ama hala olmadım :/ erken gebelik testlerim de net bi şekilde negatif. Neden böyle oldu kafam çok karışık her testte moralim bozuluyor. Şimdilik 5 gün geciktim. Aranızda böyle gecikme yaşayan olup hamile olduğunu öğrenen var mi?
Bu arada 1 haftadır ara sıra kasık ağrılarım oluyor ama sürekli değil. Göğüslerimde ciddi bi ağrı yok. Sadece bazen akıntım oluyor.