Merhabalar bende 2.gebeligimde bunu çok yaşadım 1.gebeligimde hiç yaşamamış olmak beni çok korkuttu.
Her ihtiyaç halinde kahverengi ile başlayıp sonra pembeye dönen lekelenme yaşadım. Yerlesme kanaması denildi ve progestan kullandım düzeldi
İnşallah sizinde o şekildedir
Korkmayın ama doktorunuza da bildirin
Biz 32 haftalık olduk.Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💐