Esrakalkanc ilk aydan sonra kilo alımı iyi olduğu için hiç kendim kaldırmadım ve akşam uykusuna heo aynı saatte yatırmaya çalışıyorum 7de karanlık odaya giriyorum ne zaman uyursa bazen yarım saat bazen1 ya da 1 buçuk saat sürüyor ama uyuduktan sonra 6 7 saat kalkmıyor 2buçuk aylık şuan neredeyse 1 aydır bu şekilde. Başta noluyo bu kadar süre uyur mu bebek 3 saatte bir kendi kalkarken diyordum ama uyuyor valla . Uyandıktan sonra zaten uyku sersemi oluyor 10 dk etmiyor kendi bırakıyor ve 7 de uyanıyor sonra genellikle. Mide kapasitesi büyüdükçe daha uzun süre uyuyorlar bence. Tabi uyku bana yetiyor mu hayır yetmiyor çünkü uyandıktan sonra uyumuyor tekrar :)