Asenam_16 Fenerli6767 36+2 yim bende, 3 gündür benimde ağrım oluyor, geceleri de kasılıo gerilio anlamadım. Yalancı sancı mı diye düşünüyorum, korkudan uyku felan da kalmadı. Bişey olmaz inşallah 🤲 zamanında gelsinler
busra6565 Fenerli6767 bnmde agrm cok canımm burun tıkanıklkgım cabasııı mahboldum kısmetse cuma doğummm çarşamba 38 haftalık olucazzz dayanılmaz hâl aldı artk sağlıkla gelsinler inşallah🙏🙏
deletedmom43191 Fenerli6767 bende de oluyor ama doğuma dair birsey yok 😅😅😅 üşütme olabilir enfeksiyon olabilir bebek hareket ediyor olabilir yanı çok sebebi var 😅😅😅
Fenerli6767 Asenam_16 gece 4 e kadar uyuyamadım hareketleri baya canımı acıtıyor karnımın alt tarafı halen aynı geçmemiş ağrısı uyudum uyandım randevuya da daha var zaman geçmek bilmiyor
Fenerli6767 deletedmom43191 insan tedirgin oluyor ilk gebeliğim bide kalmış 17 gün doktorda bise demedi