Merhaba sonunda bende buralara doğurdum yazabildim 40+1 çarşamba sabahı 6 da suni sancı verilmek üzere yatışım yapıldı açılmam hiç yoktu yarım saat suni aldıktan sonra bebeğin kalp atışı düştü ve doktorum bir şeylerin ters gittiğini acil sezeryana alması gerektiğini söyledi meğer kendini defalarca kordona dolamış şükür sağ salim sağlıkla kavuştuk şimdi mis gibi kokusuyla beraber büyütmeye çalışıcaz bazı şeyler planlayarak olmuyor bebek kendi seçiyormuş gerçekten nasıl gelmek istediğini o yüzden hayırlısı nasılsa burda doğumu bekleyen herkese Allah o şekilde kavuşmayı nasip etsin