Kızlar 20 haftadan beri ters bebegım zaten doktor 2 hafta daha dönmez ise gün vereceğim dedi zorunlu sezeryan olacağım muhtelemen. Bir anda hemoroid oldum oturup kalkarken , lavaboda çok sorun yaşıyorum normal doğum bebek dönse de bu şekilde ben yapamazmışım. Elimden de hiç bırsey gelmıyor bu haftalarda olup da hemoroidi olan oldu mu? Veya normal doğum yapabildiniz mi? Geçmesi için neler yaptınız