Ben 3 hafta önce yaşam hastanesinde doğum yaptım, güneş hoca doktorumdu, doğumda bir sorun yaşamadım ama genel olarak ilgisiz, muayenesi çok kısa sürüyor, bilgi vs çok birşey anlatmıyor, uzun uzun iletişim kurmak istiyorsanız benim gibi güneş hocadan memnun kalmazsınız diye düşünüyorum