Eminesh Herkese merhaba. Bebek arabası için tavsiyelere ihtiyacımız var. Bir türlü karar veremiyoruz. Çok aşırı pahalı bişeye gerek yok gibi geliyor bize. Trendyolda 4.000 - 10.000 tl arası modeller var. Trendyoldan alan oldumu memnun musunuz. Bir de puset mutlaka gerekli mi. Yardımcı olursanız sevinirim.
Imasleeper Eminesh puset yenidoğan için gerekli hastaneye taşırken aşıya götürüp getirmesi felan kullanılıyor alın derim ama pusete aldanıp travel sistem bebek arabası almayın sakın öyle pişmanım ki arabaya sığdırsam sığmıyo lego gibi sürekli sök çıkar Asansör lü ev yoksa amanın parçaları mı taşıycam yoksa bebeği mi daral geliyor
yasemin_yasin Eminesh Aşağıya linkini bıraktım civilden 8500₺ aldım. Tek tuşla kabin boy valizle aynı boyda oluyor tek tuşla da açılıyor. Puset de çok baktım ama almadım oto koltuğu aldım. Pusetler zaten 5-6 ay kullanılıyor ucuz yollu bez puset bile alınabilir diye düşünüyorum. Ya da ikinci el. Alan herkes pişman olduğunu bebekle birlikte taşımanın zor olduğunu söylüyorlar. Size kalmış artık :) https://ty.gl/rvj3zzfi06y06
tomrisinaannesi Eminesh puset mutlaka gerekli kanz okie dokie modeli aldım 19 gün oldu doğum yapalı aktif dışarı çıkıyorum çok memnunum görünüş olarak da çok güzel en önemlisi güvenlik standarlarında uygun Trendyol da ki bir çok modelin güvenlik için sertifikası dahi yok tavsiye etmiyorum e bebek de bazen indirime giriyor online da takip edin mutlaka yakalarsınız yeni çıkan bi model zaten
Zeysel76-05 Eminesh ben kabin boy aldım. Çok da memnunum. Travel sistem alanların çoğunluğu pişman ve kabin boyu tavsiye ediyor. Bence puset Cok da önemli değil. Ben bir iki kere kullandım. İkinci ayında b bek arabasını kullandım ve kanguru kullandım. Ben civilden Kraft rambla almıştım. Ama Kraft Yorku çok öneren oldu. Tercih etmek isterseniz Yorku öneririm
Mylove1998 Imasleeper ben çift taraflı ve içi yatak gibi olanları iyi oluyo baby plusun vardi 4 yaziyodu bide üstünde ama ben baya memnunum zaten çocuk içinde iyi uyuduğu an bile rahat
tugces87 Imasleeper ya geçeketen ben de çok kararsız kaldım travel sisteme mecburen bakıyorum. puset olmadan 6 aya kadar bebekle yürüyüşe gitmek istersek kabin boya bindirebiliyor muyuz? benimki 3-6 ayı yaza denk geliyor dışarı çıkıp yürüyüş yapmak isteriz beraber
Mylove1998 Benim yengemgil almıştı biz almamıştık fiyatları 4binden basliyo trendyolda ama güzel kullanımı
Bebisiminannesii Ben elele flight aldim pusetli, kabin boy bebek arabasi. Henuz kullanmadim ama hoşuma gitti benim hafif tek tuşla kapanıyor, fiyat performans ürünü bi goz atın isterseniz.
Meri3535 Yani bunu bende düşünüyorum . Aktif olarak bebekle dışarı çıkmayı planlıyorum evde bebekle oturup kalmak istemem. Travel sistemle rahat edeceğim belli ama eve taşımak konusunda herkes korkutuyor. Kabin boy alsam çocuğu en az 3 ay dışarı çıkartamazsam diye geriliyorum. Ve puseti en az 4-5 ay oto koltuğu niyetine kullanabilirim o da büyük artı olacak. İki tane bebek arabasına da ayrı ayrı para vermek istemem. Kafam çok karıştı.
Elif-3466 https://ty.gl/n9gysj0zporuk Biz bunu kullanıyoruz puseti ile birlikte satılanlar da var özellikle çift yönlü ve tek parça olması bize aşırı kolaylık. Kanz Travel almıştım o kadar pişmanım ki onun yerine bunu aldım tekrar
busrasss1 Pier cardin JoJo ve kanz e go kabin boy kullandım mükemmel JoJo biraz daha hafifti sadece 2-3 aydan sonra sürekli kullandım puset ucuz yollu bişey yeterli
Imasleeper tugces87 evet o ama travel den çok iyidir gerçekten pişmanlık ya. Geniş araban varsa bide asansörlü ev tamam. Ama diğer türlü eziyet valla