Gul14peri 4 gün önce doğum yaptım şuan bademciklerim şişmiş bebeğime geçer mi ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz
Imasleeper Gul14peri geçer ama sütten değil temas dan geçer dikkat edin öpmemeye çalışın ağzınıza felan yakın tutmayın. Maske ile emzirin vs. Dikkat edin bebek yenidoğan olduğu için ilaç kullanmakta sakıncalı o yüzden
Gul14peri deletedmom43191 antibiyotik kullanıyorum zaten ama yine de çok tedirgin oldum odaları ayırmam gerekir mi
Beyzanur3 Gul14peri odanı ayırmaya gerek yok ama öpmemeye çalış bide emziriyorsan antibiyotik kullanımı uygun değil doktora sormadan kullanma
tomrisinaannesi Gul14peri bebeğim 19 günlük sezaryene bile hasta şekilde girdim benim doktorum bulaşmaz dedi aktif emziriyorum sorun olmadı
Imasleeper Gul14peri olmaz canım sadece maske kullanmanı öneririm olur çünkü aksırıp tıksırıyoruz hastayken mikrop dağılmasın elinin altında kolonya olsun sürekli elini yıkayabilirsin bebişe bulaşmasın yeterki çok geçmiş olsun
Gul14peri Beyzanur3 yeni doğum yaptığım için verdi antibiyotiği boğaz enfeksiyonu için kullanmıyorum kullanmamda sıkıntı var mı acaba
Beyzanur3 Gul14peri doktoruna sor ama ben hiç yeni doğum yapılıp antibiyotik kullanıldığını duymamıştım ağır ilaç çünkü antibiyotik
tomrisinaannesi Beyzanur3 sezaryen sonrası kullanmazsanız dikişleriniz iltihap kapıyor enfeksiyon geçirme riskiniz artıyor günde 2 farklı hapı 4 defa içiyorum aktif emzirdiğim halde
Gul14peri Imasleeper evet sezeryan oldum şimdi boğaz ağrım var ya belki iyi gelir ilerlemeden bebeğime geçmeden atlatırım
Iremkoko Gul14peri hayır ayrı odalarda kalmayın maske takabilirsin temasını kesme bebekle boğaz enfeksiyonu genel anestesiyle mi oldun acaba sezeryanı entübe edildiginde bogaz tahris oluyo ondan olmus olabilir bebişi bol bol emzir ılık şeyler tüket