Nebosyrgnr bende 12+5 teyim sağ kasık ağrım var akşamdan beri benimde kalçama vuruyor. Sanki kasığıma bişey batıyor gibi oluyor. Kardeşimden alışkınım. O hamileyken hep söylenirdi sağ kasığım ağrıyor diye. Hatta hamileliği ile ilgi tek bu kaldı aklımda sürekli kasığım ağrıyor diyordu🙈Bugün kontrolüm vardı, gördüm bebeğimi hiçbir sıkıntı yoktu. Sormakta aklıma gelmedi doktora. Ama bir sıkıntı yoktu.