Annişlerr ben az önce çok kasılmalarım var diye acile gittim alttan muayene yaptılar bebek fazla aşağıdaymış kanala yerleşmiş sancılarımda ufak ufak çıktı açılmamda varmış biraz pazartesi kendi doktoruma gidicem öyle söylediler acaba yatış yaparlarmı sizce brn artık doğurmak istiyorummmm😂😂 ve çok korkmaya başladım çünkü alttan muayenede bile çok fazla canım yandı doğumda nasıl yapıcam diye düşünüyorum sizce anneler 🥹🥹🥹🌸