Bende sizinle aynı durumu yaşadım iki sene oldu ve Perşembe günü nasipse bizde kalp atışını duymak için bekliyoruz. Rabbim yine aynı şeyleri yaşatmasın, sağlıkla, hayırla evlatlarımızı kucağımıza alabilmeyi nasip etsin. Endişe etmeyin tevekkül edin her mahrum kalışın bir bayramı vardır 🙏🙏🙏