Merhabalar, Dehas hormonum 365 çıktı ve 4cm çikolata kistim var, bir doktora gönderdim sonuçları dehas yüksekliği hamile kalmayı azaltır acilen hamile kalman lazım dedi çok korktum sizin de böyle olup gebe kalan var mı veya bitkisel birşey kullansam olur mu doktora gideceğim ama size sormak istedim, 15 gün yüksek doz kortizon kullandım bu çıkarmış olabilir mi bilmiyorum lütfen aydınlatın