Buse_yalcin yalancı sancı bunlar son haftaların normal bende 39+2 de doğum yapmıştım gündüz böyle yalancı sancılarim vardı gece 12 de falan 5 dk da bire düştü anladım doğuracağımı uyudum dinlendim sonra gece bi sanciyla uyandım dedim tamam bu sancı o sancı hemen hastaneye gittik sancıyı hep duşta çektim eşim belime masaj yaptı çok rahatlatıyor birde ishal olmuştum onuda burada okumuştum doğum belirtisi diye aklında bulunsun suyumda hastanede sancı çekerken geldi uzun uzun yazdım bende burada çok okumuştum böyle yazılar onlar sayesinde daha bilinçli girmiştim doğuma :)