Merveoppp Kızlar sanırım çatlatma iğnesinden sonra bebeğin rahme tutunması için bu ilaç kullanılıyormuş. Doktorum bana vermedi. Şu an sadece folik asit kullanıyorum. Reçetesiz satılıyor mu sizce kullanmam gerekli mi
seyma0661 Merveoppp doktorunuzun yazmadığı hiç bişeyi almayın bence gerekirse ona sorun onay verirse alın. Ben adet olmak için içiyordum