Gebeliğimin riskli olması gerilik olabileceğinden normal bi hamilelik geçiriyor muyum bilmiyorum sürekli bi mide ağrısı ve normal şiddetli değil sürekli gaz sıkışması ve aşırı akıntı var ne yapmalıyım normal mi sizce ve bunu riskli genellikle mi yoksa kadın doğumla mi paylaşmam lazım troid yüzünden riskli sizede denildiği varmiydi