Bir çok kişiden duydum bide burada sormak istiyorum. 39. Hafta itibariyle gelen enerji patlaması doğum yakın demek mi oluyor😂 dün bütün evi temizledim sildim ettim dedim kesin doğurucam yine doğuramadım ahahahahah çevremdeki birçok kişide şey demişti bi enerjiyle tüm evi sildim ettim ertesi gün doğuma gittm😂😂 problem bende mi acaba 😂