Demetmila çok teşekkür ederim Allah razı olsun. İyiyim elhamdülillah bebeğim de iyiymiş. Progestan kullandım tekrarlamadi çok şükür. Uzun süredir uygulamaya girmedigim için görmedim kusura bakmayın. Rabbim hepimize ve hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat afiyet versin insaAllah❤️