Merhaba arkadaşlar 18+5 gebeyim daha öncede başıma geldi göbek fıtığı 2 gün hastanede yatmıştım yine gebelikte olmuştu daha önce benim gibi bu durumu yaşayan var mı şuanda da hem göbeğimin üst kısmında hemde sırtımın orta kısmında yumurta gibi şişlik oluyor yaşayan var mı neler yaptınız