vaveylamom Haftaya giriyorum. Çok baş dönmem var. Çalışıyorum ve işimi yapmakta da çok zorlanıyorum.Çok mutsuzum. Çok öfkeliyim. Bebeğime olumsuz duygular yansıtıyorum diye de ayrıca üzülüyorum. Ne yapayım ne edeyim ben bir şey söyleyin dostlar
seyma0661 vaveylamom valla ilk zamanlar ağlayarak kusuyordum artık sinirden klozeti filan kırasım geliyordu çok kötüydüm. Başlarda hissetmezler bence bişey olmaz o kadardan
Accountant vaveylamom geçici bunlar üzülme çocuğun suçu yok hamile olmanı o istemedi sonuçta ilk haftalar biraz zor olabiliyor sonradan düzeliyor biraz vücut alışmaya çalışıyor
Meltemanneolsun Alisacaksin canım hamilelik zor. İlerisini düşünmeye çalış sağlıkla bebeğini kucağına aldığın zamanları onun ilk kelimesini ilk anne deyişini ilk adımlarıni onunla gecirecegin harika zamanları onlar biraz yatıştırır seni
vaveylamom Meltemanneolsun 🥹 ya evet. Aslında antidepresan kullnıyordum ve pat diye bırakınca yoksunluk krizleri yüzünden böyle oldu