fts01 kızlar 14 3 haftalığım kan değerim 7.7 ye düşmüş akdeniz anemisi taşıyıcısıyım kan değeri bu şekilde olanlar var mı ne yaptınız çözüm olarak moralim çok bozuk
Ssa fts01 benim de 7.3 gibi bir degerdi sadece pekmez yiyerek 9.9 a cıktı kan ilacina da yeni basladim umarim daha da yükselir kan üzümü de iyi oluyor rabbim şifa versin insallah 🤗