Hkduman bende ilk 15 gün ilk emzirdim sonra mama verdim. Sakın sütüm yok diye vazgeçmeyin. Başta takviye kullanabilirsiniz ama en etkilisi bebek emdikçe süt geliyor. Ve Bol su için her emzirme öncesi sonrası. Ve sütünüze güvenin. Sütüm geliyor bebeğime yetiyor diyin hep. Bolbol ten teması yapın bebeğinizle elini tutun yüzünü sevin bebeği soyup dokunun.