Kismail1 anestezi almışsınız sanırım, sonrasında baş ağrısı kaçınılmaz malesef. Yatarken geçiyor ama kalkınca anında geri geliyor hatta başını taşıyamaz hale geliyor insan. Bunun tek çaresi kafein. Bol bol kafein almalısınız ama gebelikte nasıl olur emin değilim. Sezeryan doğum sonrasında sade şekersiz süt tozu olmayan kahve içmem söylendi 2 doğumumda da. Anestezi etkisi ancak öyle atılıyormuş