Canım merhaba ben 4 yıllık evliyim amh düşüklüğü var. Eşimde sperm problemim var 2 başarısız tüp bebek denemem var ☺️ Banada bir velim söylemişti hocam ben kızıma ısırgan buharında oturarak hamile kaldım. Sıcak kaynar suya ısırganı koyup üstünde oturuyormuşsun etrafına havlu sarıp hemen o sıcaklıkla ilişkiye giriyormuşsun. Ama ben daha bunu yapmadım 😅 2 ay süt buharına oturdum sadece içinde bazı otlr vardı ama o otlar ne otuydu bilmiyorum ☺️