birdilektut15 Kızlar ilk defa ovitrelle kullandım 7.günüm duphastonda kullandım estrofermde kullanıyorum kızlar aşırı akıntım var karnımda gaz var son 2 3 gündür kabızlık yaşıyorum afedersiniz bazen sizler neler yaşadınız yardımcı olur musnuz
Tugcengiz birdilektut15 estrofen gaz yapıyor . Ben tüp bebek tedavisinde kullandım . Normal. Dedi dedi doktor
birdilektut15 Tugcengiz estrofemi 3 aydır her gün kullanıyorum dediğiniz gibi gaz yapıyor bazen karın ağrısıda yapıyor
Tugcengiz birdilektut15 ben tüp bebekde kullandım günde 3 adetti . Bol su iç . O iyi geliyor. Bide yürüyüş