Bende de çatı ağrısı dedikleri şey bu bı kaç gündür var. Doktora göründük bugün bir sorun yoktu . Serklajlıyım alışverişin %90nını tamamladım bu hafta. 28+4üm bende 30 bitsin yıkama işlerine başlayacağım en azından hastane çantam hazır olsun. Nefes olayı bende de aynı sağa yatsam da sola yatsam da aynı. nefes darlığım özellikle uzanınca artıyor .