Merhaba, 36+0 oldım bugün, 1 saattir kasıklarıma hani adet olcaksınızdır ve o hafta üşütmüşsünüzdür sancılar saplanır gider ya böyle bıçak gibi, o şekilde sancılar giriyo. Düzensiz kasılıp bırakmalarla beraber. Bu saplanma şeklindeki ağrılar doğum belirtisi midir?