kuzuuuu36 hberfin her doktor farklı galiba bakalım o kadar bekletecek mi beni de 🫠 çok teşekkür ederim 🌸
Hazalina kuzuuuu36 bu arada doktorum iyi bir gözlemciymiş kesinlikle 😂 doğumdan 1 gün önce bile sancım 5-9 arası degisiyordu sanırım 40 üzeri düzenli değerler sancı sayılıyordu.
kuzuuuu36 Hazalina ahahah çok şanslıymışsınız 😍 bizim kız çok beklemez gibi geliyor ama inşallah yanılırım 😂
Eylul41 kuzuuuu36 32. Haftamda nst ye girdim. Birde 26. Haftamda sancim vardi o zaman girmistim. 33 te tekrar girdim haftaya 34 te tekrar girecegim ben her hafta gidiyorum kontrole riskli surecteyim diye . Sukur simdilik uyi ilerliyoruz
seyma0661 kuzuuuu36 ben devlet hastanesindeyim 32.haftadan sonra önce nstye alıyorlar sonra doktor kontrolüne gönderiyorlar
Grendaaii Kızlar konuyla alakasız ama özel hastanelerde nst muayene dışımda ekstra ücretli mi acaba 😊
seyma0661 Grendaaii çoğu özelde ekstra ücretli oluyor 400 civarında diye duydum ama hastaneye göre değişir