Gamzeevrenn Hanımlar merhaba 38 haftalık gebeyim bebiş 3400 civarında. 3500u geçmeden doğum yapmak istiyorum açıkçası çünkü normal istiyorum. Tavsiyeleriniz varmı 39.haftayı görmeden dogurmak için napabilirim 😂🤭
MSG_ Son 4haftadır bütün tuşlara basıyorum 6haftadır da bebek doğum pozisyonunda ama inanın gelmeyince gelmiyor. Biraz nasip işi bende çok normal doğum istiyorum ama bu gidişle sezeryana dönecek gibiyiz🥹🥹