bsr0557 Fetal Dna testini yaptıranlar kaçıncı hafta yaptırdınız, ne kadar ücret ödediniz ve önerirmisiniz şuan hiç bilgim yok öğrenmek istiyorum
Sais bsr0557 13 hafta da yaptırdım ikili tarama testi yüksek cıktıgı için . 13 bin civarı bişeydi ama dolarla ödedik
Sevinc44 bsr0557 14. Haftada yaptırdım. Tabi hiçbir şey yüzde yüz sonuç vermiyor bence ama önerebilirim. Yurtdışında yaşıyorum ücretsiz yapıldı.
Deniiizzz bsr0557 10. Haftadan sonra yaptırabilirsiniz keşke bu kadar pahalı bir şey olmasa hatta zorunlu bir test olsa da herkes yaptırabilse bir sürü genetik teste bakılıyor çünkü.
Cgdgd 12 kusurde yaptirdim, neosaglikta yaptirdim, amerikaya gitti, 10 is gunu icinde cikti, 23 cift kromozoma bakildi, aralikta 2024te 300 usd odedim.
bsr0557 Deniiizzz evet öyle gerçekten ben yaptırmak istiyorum bi yandan da sağlıksızsa ne yapacaksın diyorlar bu tam olarak öyle bir test midir genetik hastalıklar derken mesela ne gibi şeyler çıkabilir ve bunun yararı olur mu bu kısmını ben açıklayamıyorum. Cinsiyet de belli oluyor deniyor bu testte sanırım.
Deniiizzz bsr0557 ben aşırı araştırdım bakılan testlere inan en masumu down sendromu kalıyo araların da ayrıca allahım yazdıysa bozsun hepimizin evlatlarını ama şuan ki dünyamız da her şey çok acımasız illa aldırmak için değil kendini, eşini hazırlaman için bir süreç önceden biliyo olmak. Benim arkdaşım mesela bu şekilde oldu çok zor bir süreç rabbim hepimizin yardımcısı olsun. O napcaksın aldırcak mısın diyenlerin hepsi de kenara çekilecek İnşalalh sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız. 🌺
Sais gecekusuu hayır fetal dna iyi cıktı hiç bi sorun yok. İkili tarama testlerinin hiç biri doğru degil
Ayse3434ay bsr0557 10 haftada yaptırdım nateraya memnun kaldım şu an 26 haftalığım bır sorun çıkınca hemen soruluyor kafamız rahat edıyor en azından 15 bıne yaptırdım ımkanın varsa yaptır derım
bsr0557 Hilob ben 2 gün önce sordum Fetal Dna için 25 bin dediler, ikili test yaptırdım sonuç bekliyorum