Merhabalar öncelikle🌸
Çift yumurta ikizlerine hamileyim 30 haftalık olduk. Bugün doktor kontrolümüz vardı doktor alttaki bebeğimin suyunun fazla olduğunu söyledi. Şekeri tamamen hayatından çıkart dedi :(
Şeker sorunum da yok ama böyle bir durumla karşılaştık. Bu durumu yaşayan oldumu daha önce? Diyet ile düzeldi mi bilginiz varmı🙏🏻