ilayvdaav ben grip oldum bir iki gündür kendimce iyilesmeye calisiyorum ama olmadı az öncede acile gittim croxilex diye 1000mglik bir antibiyotik yazdılar ama acildeki doktorlara hic güvenmiyorum kullanan oldumu sizce kullanmalımıym 24 haftalık hamileym
SuEr_Tu1512 ilayvdaav Hamile olduğunuzu söylediniz mi? Bildiğim kadarıyla hamile olanlar antibiyotik kullanamıyor isterseniz başka bir doktora da danışın zararlı olabilir
_34Merve ilayvdaav benimde CRP yuksekti hamilelern kullanabileceği antibiyotikler var ben kullandmm suan daha iyiyim bende endiiselendm ama geçecek gibi degildi
AnayimBenAna_ ilayvdaav hamilelikte kullanılabilen antibiyotikler var ama bence kadın doğum doktorunuza danışmadan kullanmayın
Nzbgln ilayvdaav ben ikinci gebeliğimi yaşıyorum bugüne kadar çokta hastalandım bir tane doktor bile bana vermedi tavsiye etmedi aksine veremem dedi tek aldığım şey damardan parol oldu o da maksimum yani
mervedmrcn doktor önerisiyle kullanılıyor. Hamilelerin kullanabildiği antibiyotik var ben kullandım. Hatta vücuttaki enfeksiyon bebeğe daha zararlıymış bu yüzden kullandırıyorlar ilayvdaav SuEr_Tu1512
efeduru ilayvdaav doktorlar bile bile bebeğinize zarar gelsin ister mi sizce ? Bende çok kötü hastalandım üstelik kendi kendine geçebilen tarzda değildi ve antibiyotik kullandım hamilelerin de kullanabileceği antibiyotikler var lütfen bilip bilmeden kimseyi yanlış yönlendirmeyin sizin nazarinizda hamileler antibiyotik kullanmaz diyenlere diyorum
Deniiizzz efeduru aynen öyle ikiz gebelik var bende 1 haftalık bir antibiyotik tedavisi gördüm kaldı ki mesela idrar yolu enfeksiyonu antibiyotik olmadan vücuddan zor atılan bir durum gerekli olmasa kullandırır mı doktorlarımız belli başlı antibiyotikler kullanılabiliyor zaten ama burda önemli olan verilen her ilacı kendi kadın doğum doktorunuza danışarak kullanmanız 🌺