gamzemissss Kızlar bebem 16.haftasında gittiğimde doktor uygun pozisyonda değil dedi şimdi 18 yine aynı şey oldu ne yapabilirim göstermesi için
Cansu4401 gamzemissss bian içime kız doğdu bende kızımda böyle şeyler yaşamıştım hayırlısı olsun inşallah🥰
Meryyy58 gamzemissss benimde 11 haftalikken erkeğe benzetti fakat sadce benzetmeydi 13.4 olduk daha gitmedim 16 da gidecegim insallah net ogrenememk çok kötü 😀😄
Sren1289 Bende de aynı durum var 18 haftalık ve hala pozisyondan dolayi doktor goremedıgını soyluyor sıra beklerken çikolata yiyorum yine yok detaylı ultrasonda ogreniriz belki 😄 gamzemissss
gamzemissss Çok öerak ediyorum ğozisyonu değişmesi için siz ne yaptınız çikolata yedim gittim bu seferde zıplarken gördük düzgün pozisyonda olmadı hiç
gamzemissss Meryyy58 evet ya şu an alışverişlerimde yeşil krem tonları alıyorum bi gösterse yavrum ona göre hazırlıklara devam edicem 🥹
gamzemissss Meryyy58 yedim gittim çok hareketliydi uygun pozisyon olmadı yemeden gittim dönmüş arkadını uyuyodu 😅
Meryyy58 Nursima2709 ayy bukadar zaman geçmiş hala emin değilse doğunca artık öğren ne kaldi😀😃 Devlete mi gidiyorsunuz
Nursima2709 gamzemissss evet 18.haftada gittik birine erkek ama diğeri yan duruyor hiç görünmüyor demişti salı günü tekrardan gidicem bakalım 🥹önce kız erkek dedi iki doktor sonra iki defa erkek erkek dediler artık son noktayı salı günü koyarız diye düşünüyorum 😇
Nursima2709 Meryyy58 evett devlete gidiyorum Vallahi su alışveriş sıkıntısı olmasa en son doğumda öğreneyim diyeceğim 😂 ağırlaşmaya başladım Ramazan bitmeden her şeyimi halletmem gerekiyor bayramdan sonra kendimi zor taşırım gibi görünüyor