34.haftadan beri az az suyum artmaya başladı. 37.hafta itibariyle de üst sınıra ulaştı. Doktorum şeker ve karbonhidratı kısıtlaman gerek diyor. Kısıtlamaya çalışıyorum ama yine de kaçamaklar oluyor canım istiyor. Son haftalarda başına böyle bir durum gelip sıkıntı yaşayan oldu mu varsa tecrübelerini paylaşabilir mi