Zeyn2203 Kızlar bugün 15 haftalık oldum az önce baktım kanamam olmuş az bişey leke leke olarak geliyor 12 . Haftada da olmuştu ama doktor bir sıkıntı yok demişti kanama alanıda yoktu şimdi yine geldi K hastaneye gidicez şimdi ama bişey olmaz dimi 🥲
bulutsm Doktorunun daha öncekşnden haberi varmış ve bişey olmaz demiş zaten o yüzden sanmıyorum canım Ama yinede doktora gidin ihmal etmeyin