Kızlar merhaba 36+2 olduk bebeğimin hareketleri çok azaldı daha az hareket ediyor ve akıntım da aşırı derece de artma var ara ara sancılar geliyor ve afedersiniz sürekli tuvalete gitme ihtiyacım oluyor bunlar doğum belirtileri olabilir mi ilk gebeliğim ve tecrübesizim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻💜🐣