jamila_95 Iyi aksamlar. 14+1 hafta, bugun ultrasonda doktor plasentanin birinci sezeryan izine yakın olduğunu ve bunun tehlikeli olduğunu dedi.. Cok korkdum acikcasi bu riskli bi halmi kizlar?🥹 Basina gelen oldumu?
Zehrasalman Merhaba benim de 19.haftam. ilk gebelik. Palsenta aşağıya yerleşmiş. Yukarı çıkmazsa sezeryan ve erken doğum dedi dr. Sanırım daha önce sezeryan olanlarda durum biraz daha kritik. Umarım her şey yolunda gider.