Yaser27 Kızlar bebeğinin cinsiyetini hissedip de sonucu yanıltan oldu mu Anneler hisseder derler de yanılma olan var mı acaba merak ettim
Gamze88 Yaser27 ben cinsiyeti belli olmadan bi gün önce rüyamda görmüştüm 🙈oğlumuz oluyordu 🧿sabah kontrolde oglan demişti dr 😅ben biliyordum ki dedim rüyamda gördüm dedim ❤️🥰😉
tesbihlibebek Yaser27 ben hep kız hissettim doktorum 12. Haftamdan beri bu erkek deri 15 Haftalıkken kesin erkek dedi sonrasında daha gitmedim şuan 18+3 ün ama ben hala kız hissediyorum 😂😂
Yaser27 Gamze88 Bende hamile olduğumdan beri erkek hissediyordum hatta eşim dahi 13+4 de kız dedi doktor
Yaser27 tesbihlibebek Bende erkek hissediyordum 13+4de kız dedi doktor ve hala senin gibi erkek hissediyorum ama ikisine de şükür ediyorum tabi 😊
tesbihlibebek Ama çok kez rüyamda gördüm ilk başlarda cinsiyet görmüyordum sonra iki kez erkek gördüm
Gzd_gzd Ben hep erkek hissetmiştim hatta çevremdeki herkes erkek hissetti. Ama kızım olcak çok şükür 😍
yaseminan Yaser27 aynen öyle rabbim herkesin evladını sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin
Miniginannesiiii Yaser27 ben rüyalarımda hep erkek elbiseleri erkek bebekler görüyordum ama niyeyse bebeğimin doğduğunu hayalini kurunca hep bi kız bebeği gözümün önüne gelirdi ve cinsiyetmiz kız 🥰