Merhaba arkadaşlar, son bir haftadır bir bardak su içsem saatlerdir lavaboya çıkmamışın gibi tuvalete koşuyorum. Bu haftalarda bu kadar idrar sorunu normal mi? Son aylarda oluyo diye biliyorum. Deneyimleyen veya bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?