Nilasya12 2024 Nisan ayında geçirmiştim kimyasal gebelik 48 ile öğrenmiştim 2 gün sonra gelişmediği 45 E düştüğünü gördüm 2 gün sonra da kanama oldu ama normale göre çok ağrılı ve parçalı oldu 5 gün sürdü normal adet gibi ,bu ay 14 şubatta test yaptım silik çizgi çıktı 12.49 beta çıktı yarında kan vericem bakalım hayırlısı inşallah gebelik vardır 1 yıl olacak neredeyse kimyasal olalı