hknbsrsura son haftalarda benim oğlumda da öyle ölçmüştü doktorum, erkek bebeklerde olabiliyormuş, takip edelim ve doğumdan sonra mutlaka baktır dedi, doğumdan sonra baktırdık ölçümleri normal çıktı. Sizin de öyle olur mu bilmem ama takiplerinizi yaptırın , kendinizi korkutmayın, inşallah biley çıkmaz